عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.











تو زن شدی

نه برای در حسرت ماندن یک بوسه ،

برای خلق بوسه ای از جنس آرامـــــش ...


تو زن نشدی که

همخواب آدم های بیخواب شوی ،

تو زن شدی که برای خواب کسی ...

رویـــــــــــا شوی ...


تو زن نشدی که

در تنهاییت حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشی ،

زن شدی تا ...

آغوشی در تنهایی عشـــــقت باشی ...


... قدر زن بودنت را بدان ...

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

تو رو به رهایی و من رو به این غم

میری تا توی سرنوشتت نباشم

اگه روزی برگشتی و من نبودم بدون خواستم اما نشد بی تو باشم
 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙
پدران ما هرگز جمله عاشقانه ای به مادرانمان نگفتند
شعری از نیما و سهراب برا یشان نخواندند ...
شعر کوچه را از بر نداشتند ...
پس چگونه بود تا همیشه
در کنار هم ماندند و گذشتند از آرزوهایی : ...
که ما نه به آن میرسیم و نه از آن می گذریم
حتی به بهای گذشتن از "هم"...
˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙


نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت1:28---25 خرداد 1392
عالیه
ب منم سر بزن


یه دوست
ساعت16:54---19 خرداد 1391
عزیز اگه بگم وبت محشره بازم کم گفتمممنون گلم

amin
ساعت22:04---6 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز امیدوارم خوب باشی


وبتون خیلی قشنگه......من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید


مرسی ممنونم


بهم سر بزن حتما نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 28 / 1 / 1391برچسب:جملات عاشقانه,جملهای عاشقانه جدید,عکسهای عاشقانه جدید,,ساعت9:47توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br